Загрузка...
Загрузка...

Тіна Кароль шокувала Юрмалу тісними легінсами (фото)


Співачка прилетіла в Латвію для участі у фестивалі «Made in Ukrainа», який проводить студія «Квартал 95».

«Я рада повернутися додому. Юрмала – це колиска моєї творчості. Десять років тому тут з’явилася моя зірка», – розповіла Тіна Кароль журналістам, які приїхали в аеропорт зустрічати зірку.

На особистій сторінці в соцмережі Тіна опублікувала знімок, на якому зображена на узбережжі, без звичного макіяжу і в спортивному одязі.

 22 липня, Тіна Кароль взяла участь у концерті «Вечірнього Кварталу» на сцені залу «Дзінтарі».

«Дзінтарі» – це особлива сцена для мене, я щаслива, що співаю на ній знову. Сподіваюся, мій мікрофон не відключиться, як колись на «Новій хвилі», – пожартувала співачка під час спілкування з журналістами.
Джерело Новин