Загрузка...
Загрузка...

Дізнайся чому Ані Лорак переживає за психіку доньки (фото)


Софія може виступати перед публікою

Ані Лорак вважає, що її п'ятирічна дочка Софія цілком може виступати перед публікою. "Не знаю, як складеться її життя, але очевидно, що у нас росте артистична дитина, Я здивована: звідки взялася така впевненість, вміння триматися перед величезним залом, – сказала Лорак, коментуючи вихід малятка на сцену під час концерту в Майамі. – Після однієї з пісень я попросила уваги глядачів і пояснила, що зараз з'явиться моя дочка. Вона, щаслива, вибігла, заспівала уривок з моєї пісні "Обійми мене", зібрала букети, вклонилася і задоволена пішла", 

Втім, продовжувати робити з Софії зірку Ані поки не планує. "До цього питання я ставлюся дуже акуратно. Напевно, можна сказати, що я тут вибіркова. Вважаю, що виводити на сцену її можна тільки тоді, коли у неї повністю сформується психіка. Час покаже, чи захоче вона стати співачкою", – цитує артистку журнал "ОК!".
Джерело Новин