Загрузка...
Загрузка...

Екс-учасниця шоу “ХОЛОСТЯК” стала щасливою мамою (фото)


Після першої невдалої вагітності доля посміхнулася учасниці п’ятого сезону проекту “Холостяк” Людмилі Грищенко.

Син Людмили Грищенко народився вагою 3 680 грамів і зростом 53 сантиметри. Разом зі своєю коханою людиною дівчина назвала хлопчика Марком.

Екс-холостячка обожнює свою дитину. Зараз Людмила не тільки займається вихованням синочка, а й допомагає іншим молодим мамам бути щасливими.

Людмила організовує для них збори, ділиться цінними порадами, звертається за допомогою до психологів і інших фахівців.

– Моє тигреня, сонечко, дельфінятко, орлятко … Моє щастя, радість … Мої сонні ночі і прекрасні дні … Моя любов, мій сенс життя – моє життя! Як же довго я тебе чекала … – написала під одним зі знімків на своїй сторінці Людмила Грищенко.

Джерело Новин