Загрузка...
Загрузка...

Українка Світоліна обіграла кращу тенісистку світу Серену Вільямс(ВІДЕО)


Перша ракетка України Еліна Світоліна стала автором найгучнішої сенсації олімпійського тенісного турніру. В 1/8 фіналу наша співвітчизниця перемогла найсильнішу тенісистку планети американку Серену Вільямс.

Напружений поєдинок на кортах Ріо-де-Жанейро тривав трохи більше однієї години. 21-річна Світоліна вперше в кар'єрі перемогла легендарну американку. Харків'янка обіграла Вільямс у двох сетах - 6:4, 6:3.

Обидві тенісистки мляво розпочали матч. Жодна із суперниць не хотіла ризикувати, демонструючи досить обережну гру. Світоліна першою стала нагнітати ситуацію, не звертаючи уваги на зіркове ім'я своєї опонентки. У результаті тиску українки Вільямс почала припускатися невимушених помилок. Спершу вони сприймалися як випадковість, а потім стали закономірними.

Getty

Серена примудрилася припуститися восьми подвійних і 37 (!) невимушених помилок. Це вкрай непритаманно першій ракетці планети. Світоліна зробила дві подачі на виліт і припустилася всього двох подвійних помилок (17 невимушених).

Коментуючи свій сенсаційний успіх, українка зазначила, що їй по-особливому приємно обіграти кращу тенісистку світу саме на Олімпіаді.

"Я дуже щаслива, що змогла ризикувати під час гри. Чекала від себе, що можу показати хорошу гру. Очевидно, що сьогодні Серена не зіграла добре. Грати проти Серени Вільямс - це те, про що я мріяла. Але обіграти її - про таке я мріяти навіть не могла", - заявила Світоліна.

"Я досі не вірю, що цей матч закінчився... перемогою для мене. Я намагалася залишатися сфокусованою. У кінці поєдинку це просто була гра очко за очком", - зазначила українська тенісистка.

У чвертьфіналі українка зіграє з представницею Чехії Петрою Квітовою. Матч запланований на 11 серпня.

КОМЕНТАР ЕЛІНИ СВІТОЛІНОЇ ПІСЛЯ ПЕРЕМОГИ НАД СЕРЕНОЮ ВІЛЬЯМС

Нагадаємо, що Світоліна здобула вольову перемогу у стартовому колі над знаменитою німкенею, а в 1/16 фіналу з невеликими труднощами обіграла британку Хізер Ватсон.
Джерело Новин