Загрузка...
Загрузка...

На грані життя: у відомого співака стався рецедив раку(ФОТО)


Це сталося через 4 роки після видалення першого доброякісного новоутворення. Про рецидив раку сьогодні почали аткивно говорити ЗМІ, допоки 26-річний співак сам не підтвердив сумну новину.

“Це мало стати надбанням громадськості в якийсь момент, і, мабуть, зараз найкращий час для цього. Я регулярно проходив обстеження відтоді, як у мене вперше виявили пухлину. Був шанс, що вона повернеться, і на жаль, це і сталося. Я готуюся знову пройти все лікування, воно заплановано на наступний рік. Зі мною працюють чудові лікарі, я знаю, що я в надійних руках. Ніщо не може відвернути мене від тієї роботи, яку я так люблю, я не зможу перестати займатися музикою. Але ви не повинні хвилюватися за мене. Прогнози хороші, дуже багато людей перебувають в набагато більш жахливих ситуаціях”, – прокоментував Ньюман, 

Артист зауважив, що говорячи про хворобу, він лише хоче підвищити обізнаність і свідомість інших “Потрібно регулярно проходити обстеження і лікувати захворювання на ранній стадії. Я в цьому плані щасливчик!” – підсумував співак.

Нагадаємо, що вперше у Джона була знайдена невелика пухлина в 2012 році, якраз після того, як він випустив пісню Feel The Love. Вона, на щастя, виявилася незлоякісною, потрібна була операція, щоб видалити її.

Зауважимо, що Джон Ньюман відомий багатьом за треками Love Me Again, Blame, записану разом із Келвіном Харрісом, Cheating, Losing Sleep та багатьма іншими.
Джерело Новин