Загрузка...
Загрузка...

Леся Микитюк вперше відкрила таємницю чому покинула “Орел і решку” (ФОТО)


Відома телеведуча розповіла, чому кинула “Орел і решка” заради чоловіків-іноземців, про перше кохання і ролі Вєрки Сердючки, екстремальних стрибках і про те, як з неї зрізали ланцюжок в Африці.

– Лесю, в новому проекті “Навколо М” (прем’єра на “Інтері” 18 вересня), ви знайомитеся з різними чоловіками, щоб показати, як зав’язуються стосунки з іноземцями на їх території. Це правда, що заради передачі ви перервали кругосвітню подорож?

– Це дійсно так. Розумієте, наприклад, в Хмельницькому я навряд чи познайомлюсь з грузинським виноробом або шейхом. Навіть в Києві складно зустрінеться з мільярдером, тим більше скромним і простим у спілкуванні. Для будь-якої дівчини подібний експеримент буде цікавий! А як для провідної – це взагалі новий рівень: я змогла розкрити себе з зовсім іншого боку. Програма “Навколо М” була придумана рік тому. Ми навіть встигли зняти кілька випусків до “навколосвітки”. Але потім я полетіла, і проект мене чекав. У якийсь момент телеканали, з якими ми працюємо, вирішили, що хочуть бачити прем’єру “Навколо М” восени, тому довелося достроково покинути “навколосвітку”.

– Вас уже складно чимось здивувати, але все ж: на зйомках “Навколо М” були люди або ситуації, які вас по-справжньому вразили?

– Знаєте, в цьому проекті я ще більше дивуюся, чому в попередньому! Люди по-справжньому здатні шокувати. Наприклад, навіть при гарному рівні доходів в деяких країнах чоловіки дозволяють дружині заряджати телефон тільки раз на добу, щоб економити електрику!

– Якісь казуси на зйомках з вами траплялися?

– Зі мною це трапляється систематично. В Азербайджані довго вибудовували техніку для крутого кадру, де я повинна в красивому купальнику красиво пригнути в басейн і проплисти, але… купальник з мене злітав 3 дубля поспіль. Вирішили так і залишити для інтриги.

– Ясна річ, що в “Навколо М” немає такого екстриму, як в “Орлі і Решці”. Але все ж, я думаю, і там такого вистачає?

– Як це немає екстриму? Чоловіки – це суцільний екстрим! А ще у них професії бувають небезпечні. Тільки для того, щоб зняти сюжет з нафтовиком на вишці, мені довелося повністю пройти інструктаж і всю необхідну підготовку: я гасила піною справжню пожежу, вчилася вибиратися з впалого у воду під час катастрофи вертольота, видавлювала скло і виринала з великої глибини. Було реально страшно! Так що повірте, екстриму вистачить на всіх. А самі побачення чого варті? Думаєте, просто підійти на вулиці до іноземця і зацікавити його розмовою, щоб тебе при цьому не вважали божевільною?

– Бувало, що не хотілося з якимось кавалером розлучатися?

– Такого не траплялося. Для мене “Навколо М” – серйозне дослідження, і я сприймаю його, як роботу. Часу розслабитися не залишається: мало спимо, багато працюємо. Але при цьому виглядати потрібно добре, щоб когось зацікавити. Неможливо людини пізнати і відчути за пару годин зйомок. Хоча в Берліні один боксер-шахіст мені запам’ятався: ми спочатку боксували, потім грали в шахи, потім знову боксували і так далі.

– Вас можна назвати влюблива? –

Так. Ось ці метелики в животі, голова в хмарах… Але я дуже обережно ставлюся до таких своїм почуттям, і добре обмірковую: це серйозно чи просто після шампанського розігрався апетит? – Пам’ятаєте своє перше кохання?

– У літньому таборі я грала Вєрку Сердючку і розсмішила хлопчика з старшого загону. Потім він підійшов і сказав мені: “Пішли, артистко, потанцюємо”. Кохання було сильним і великим, але зміна закінчилася, а з нею – і кохання. Через кілька років цей хлопчик зробив мені гарну знижку при покупці телефону на хмельницькому ринку.

– На зйомках “Орла і решки” вам, як ведучій, доводилося багато пробувати і відчувати на собі. На що вам було найважче зважитися?

– Не такі страшні випробування, як місця, де вони проходять. Наприклад, в Африці мені зрізали щипцями ланцюжок, і мить, поки я зрозуміла, що щипці мене не поранили, тривало вічність – адже на СНІД там хворіє кожен другий школяр. А стрибати з висоти, є гидоти, пірнати у вир – це вже звично для мене.
Джерело Новин