Загрузка...
Загрузка...

Промоутер чемпіона світу: Ф’юрі більше ніколи не боксуватиме


Едді Хірн, промоутер чемпіона світу у надважкій вазі за версією IBF Ентоні Джошуа, висловив думку, що кар’єра Тайсона Ф’юрі добігає кінця.

Відомий у великому боксі британський промоутер Едді Хірн заявив, що фанати Тайсона Ф’юрі (25-0, 18 КО) навряд чи коли-небудь ще побачать свого улюбленця на рингу.

«Я думаю, що він більше ніколи не буде битися. Як можна зібрати майже всі пояси надважкої ваги, перемогти Кличка (64-4, 53 КО) і упустити все це таким чином? Зараз буде відбуватися те, що всі дисциплінарні органи, а також Володимир Кличко працюватимуть проти нього, і це все закінчиться погано.

Я вірю в те, що Ф’юрі позбавлять його поясів, і не можна говорити, що це буде трохи строго, це бізнес, і дисциплінарні органи досить добре знайомі з такими ситуаціями. Питання тільки в тому, як швидко команда Ф’юрі спробує відстоювати чемпіонські пояси в суді.

Взагалі, я говорив з деким із наближених осіб Ф’юрі, і у мене є інформація, що він спробував тренуватися, але не зумів. Це може бути депресія або втрата мотивації, або щось на зразок «у мене вже був найкращий вечір в моєму житті, і я його навряд чи повторю». Очевидно, що у нього є проблеми, в іншому випадку він вийшов би на ринг проти Кличка і заробив би 5 млн фунтів», – завершив Хірн.

Нагадаємо, що Тайсон Ф’юрі скасував свій поєдинок проти Володимира Кличка, пославшись на депресію. Додамо, що команда Кличка вже зарезервувала арену для наступного бою, наміченого на 10 грудня, можливим суперником українця стане підопічний Хірна – чемпіон світу Ентоні Джошуа (17-0, 17 КО)
Джерело Новин