Загрузка...
Загрузка...

Клієнти Ощадбанку в небезпеці: з’явився новий вид шахрайства


В Україні з’явився новий вид шахрайства.

Зловмисники нібито від імені державного банку “Ощадбанк” надсилають повідомлення з текстом про нібито заблокований рахунок і вказують номер “гарячої лінії”, куди необхідно передзвонити, передають ” Українські реалії ” з посиланням на . http://intermarium.com.ua/

Про це написала киянка, передають Подробности.

“Пішла така хвиля: приходить смс від невідомого мобільного номера (в моєму випадку +380664298079) з повідомленням” вашу картку заблоковано. Ощадбанк. Інфо по тел: +380664298079 гаряча лінія контакт центру Ощадбанк “. Наскільки я розумію, далі по сюжету ти дзвониш за цим номером і у тебе виманюють гроші, просять назвати номер карти та інше”, – написала вона.

Також Ірина зазначила, що в повідомленні було багато орфографічних помилок. Це і навело дівчину на думки, що її намагаються обдурити.

“Мене збентежило те, що повідомлення написано з орфографічними помилками, з Мобільного номера та ще до того ж ніякої карти у мене в” Ощадбанку “немає !! Я подзвонила в контакт-центр банку (за номером з сайту) і підтвердилося, що це шахраї . Також дівчина мене запевнила, що співробітники банку НЕ надсилають смс з мобільних номерів! “, – додала вона.