Загрузка...
Загрузка...

Представник української делегації облив кавою і побив так званого «віце-прем'єра» Криму


«Змусив його заспівати в туалеті знамениті куплети з гімну харківських ультрас»,- стверджує Геращенко інформуєhttp://www.ednist.info

Передает:http://poglyadnews.blogspot.com/
 Представники української делегації навмисно облили кавою "віце-прем'єра" Криму Дмитра Полонського, який взяв участь у конференції ОБСЄ у Варшаві.

 Про це інформує «Є!» з посиланням на IPress. “ "Я давав інтерв'ю одному з видань. У цей час мені вказали на Дещицю, який стояв неподалік, разом зі знімальною групою і давав їм якісь вказівки. По закінченні інтерв'ю я попрямував в зал. Повз мене пройшов молодий чоловік із чашкою кави і нібито випадково пролив її на мене. Я запитав його: "Ви щасливі від вчинку, який вас принижує?" - "Звичайно, я щасливий", - відповів той ", - повідомив Полонський. За його словами, після інциденту з кавою Дешиця "поспішив дати коментар українському телеканалу".

 В свою чергу, народний депутат Антон Геращенко повідомив, що посол України в Польщі Андрій Дещиця надавав у польському туалеті стусанів так званому "віце-прем'єру" Криму Дмитру Полонському, який незаконно перетнув польський кордон і потрапив на конференцію ОБСЄ. Про це Геращенко написав у Facebook. “ "Скандальний екс-міністр закордонних справ України Андрій Дещиця, який свого часу заспівав на відео "Путін - х**ло", знову відзначився своїми антиросійськими витівками, тепер уже на посаді посла України в Польщі. Сьогодні він організував спецоперацію по облиттю гарячою кавою представника окупаційного кримського режиму Дмитра Полонського, який підробив закордонний паспорт і помилково потрапив на конференцію з безпеки у Варшаві", - пише Антон Геращенко. 

За словами народного депутата, Дещиця не лише облив того кавою, а й надавав йому стусанів. “ "Дещиця по секрету мені сказав, що він не тільки організував облиття Полонського гарячою кавою, а й змусив його заспівати в туалеті знамениті куплети з гімну харківських ультрас, а також надавав Полонському пару стусанів", - стверджує Геращенко. 

Нагадаємо, що за словами Андрія Дещиці, трагедія 1943 року на Волині повинна стати темою для розмов для того, щоб запобігти спробам Москви зіграти на цій трагедії на шкоду стосункам між Україною та Польщею. Андрій Дещиця також заявляв, що дипломати працюють з польською владою щодо надання Україні зброї.