Загрузка...
Загрузка...

Сенсація: розкрито таємницю про знайомство Наталії Мосейчук з її чоловіком, ви онімієте від правди (ФОТО)


Ведуча “ТСН” зізналася журналістам, що розповідати про своє особисте життя не любить, а тому може скластися враження, що вдома вона поводиться так само авторитарно, як на екрані. Насправді,  це уявлення хибне.

Передает:http://www.rezonans.pp.ua/
“Я просто люблю чіткість, організованість, компетентність. Дуже ціную ці якості в людях і дуже люблю свою роботу. Іноді трапляється й таке, що за звичкою переношу свою схильність все контролювати з робочих відносин у сім’ю. Заносить, каюсь. Іноді навіть забуваю це приховувати.  Домашні миряться, але періодично піднімають повстання. Тоді я ретирується – особливо якщо мова не про принципові для мене речі”.
Також Наталія Мосейчук поділилася історією знайомства зі своїм улюбленим чоловіком.

“Перша зустріч відбулася 17 років тому, коли Ілля ще не був одружений, а я вже була заміжня і народила первістка. Це, скажу вам відверто, було невдале і небажане знайомство. Я стояла на зупинці громадського транспорту. Була страшна злива, я без парасольки і вже без всякої надії на автобус. Ілля проїжджав мимо, запропонував підвезти до метро. Але я відмовилася, а він вмовляти не став.

Після цього випадку ми не бачилися вісім років. Другий раз зустрілися, коли колишні відносини в наших сім’ях не склалися, а про нові у нас не вистачало ні сил, ні часу замислюватися. Обмежилися ввічливою бесідою на загальні теми. Нас потягнуло один до одного пізніше, коли зажили душевні рани. Ми дуже зворушливо дружили. Дійсно дружили. І кожен день нашої дружби, а пізніше і більш глибоких відносин, приносив – і приносить – масу незабутніх вражень”.