Загрузка...
Загрузка...

Не будьте байдужими! Український лікар розповів шокуючу правду про медицину і закликає всіх допомогти



Головний пульмонолог Волині Олег Яковенко відповів чиновникам на погрози провести службове розслідування черговим гнівним постом у соцмережі.
передает:http://korupciya.com/

Допис медик опублікував на своїй сторінці у Фейсбуці.

Нагадаємо: нещодавно обласний пульмонолог Олег Яковенко повідомив про незадовільний стан готовності до епідсезону на Волині, зокрема в області немає ні вакцини проти грипу, ні основного противірусного препарату "Озельтамивіру", ні експрес-тестів для діагностики грипу, повідомляє Корупція.Інфо

У Волинській облдержадміністрації цю інформацію не підтвердили, натомість голова ОДА Володимир Гунчик дав доручення провести службове розслідування щодо таких заяв медика і притягнути його до відповідальності.

У відповідь Олег Яковенко опублікував наступний пост, у якому не тільки не спростував попередню інформацію, а й переконував у існуванні дійсно критичної ситуації у Волинській області.

"Я як обласний ПОЗАШТАТНИЙ пульмонолог за літо-осінь цього року, відповідно до наказу УОЗ (СВОЄЮ МАШИНОЮ ТА ЗА СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ!), об'їхав 2700 км нашої області, всі заклади І-ІІ рівня, щоб подивитись стан речей по службі та підготовити матеріали до колегії УОЗ по покращенню пульмонологічної допомоги, та 20.10.16 я подав готову довідку з пропозиціями в обласне управління охорони здоров'я, але… мені було сказано, що я підготував "дисертацію"…, і що на це ніхто грошей не виділить…, не говорячи вже, що мене управління не запросило на нараду по грипу. Певно, мої ідеї та плани їм просто не потрібні", – написав медик.

"Якість надання медичної допомоги залежить не лише від санітарно-освітньої роботи та сучасних знань медика, а залежить ще від профілактичних заходів, якісних ліків та матеріально-технічної бази закладу! Та якщо у сімейного лікаря на первинці немає навіть пульсоксиметра, то скажіть мені, як він може згідно протоколу та алгоритму ведення хворого з гострою дихальною недостатністю (наказ МОЗ від 15.01.2014 №34) надавати якісну медичну допомогу!?! І про це також написано в довідці на колегію", – зазначив у дописі Олег Яковенко.

У кінці звернення медик додав: "…іноді в мене виникають думки, що ми живемо в СРСР з "найкращою медициною у світі" та зі спотвореним форматом керування "у нас все добре, у нас все під контролем, у нас показники…"! Проблема, яку я виніс на громадське слухання волинян через фейсбук, – це проблема не лише медичної галузі Волині, це проблема всієї медичної галузі нашої країні, і це лише вершинка айсбергу під назвою "МЕДИЧНА РЕФОРМА"!

Всім бажаю одного – бути здоровими та не хворіти!"