Загрузка...
Загрузка...

СААКАШВІЛІ РІЗКО "ПРОЙШОВСЯ" ПО ПОРОШЕНКУ ТА РОЗКРИВ ДЕТАЛІ ТАЄМНИХ ПЕРЕГОВОРІВ



Екс-голова Одеської облдержадміністрації стверджує, що Порошенко пропонував йому посаду прем'єра.
передает:http://tsn.ua/

Колишній голова Одеської облдержадміністрації та екс-президент Грузії Міхеіл Саакашвілі говорить, що президент України Петро Порошенко за зачиненими дверима кілька разів пропонував йому стати прем'єр-міністром та очолити президентську партію – не домовилися.

Тепер же після звільнення Саакашвілі заявив, що говоритиме з Порошенком лише про перезавантаження влади в Україні – позачергові парламентські вибори. Про це політик сказав сьогодні, 11 листопада, на прес-конференції в Києві, передає "Інтерфакс-Україна".

 "Президент України неодноразово за останній рік, поки я працював (главою Одеської ОДА), починаючи з минулого літа, пропонував мені посаду прем'єр-міністра України, а також неодноразово пропонував мені очолити партію "Солідарність".

Я відмовився не лише очолити партію, але також і не пішов за списками його партії в Одеському регіоні. Це було моє свідоме рішення і пов'язане воно було з тим, що всі ці партії, особливо пов'язані з владою і президентом, повністю засмічені", – сказав Саакашвілі.

Він говорить, що Порошенко мав шанс використовувати його задля правильної мети. Проте, за словами Саакашвілі, його втягнули в інтриги, "свої олігархічні ігри", передвиборчу агітацію в Чернігові, що він "робив на свій сором".

 Також нарікає, що став своєрідним інструментом для відставки Арсенія Яценюка з посади прем'єр-міністра. Хоча остаточний результат – звільнення – він вважає правильним. "У нього був шанс використати мене для реальних реформ у цій країні.

Але виявилося, що реформи і його добробут якось суперечать один одному. І я тут тому, що я хочу, вже безвідносно від його волі, використовувати мій досвід для реальних реформ і змін в Україні, на благо українських громадян. І зараз вже він мені не указ", – наголосив Саакашвілі.

Із Порошенком планує зустрітися лише тоді, коли "буде юридичне питання зміни влади в Україні".

"Я прийду до нього за процедурами зміни влади і призначення нових виборів. Я прийду лише тоді до Порошенка, коли він буде готовий призначити нові вибори до Верховної Ради. До цього жодної зустрічі у мене з ним не буде.

Тому що, за всієї поваги до інституту президентства, при всьому тому, що в мене особисто немає до нього ніяких поганих почуттів... Більш того, є теплі почуття...

Але мені на цьому етапі з президентом, на відміну від багатьох опозиціонерів, які з заднього ґанку Адміністрації президента регулярно туди забігали, а у мене був там кабінет і я це знаю, туди шлях замовлений.

У мене зараз буде розмова з народом України, зі звичайними людьми, які страждають, зокрема, й від його політики", – наголосив Саакашвілі. Нинішню ситуацію в Україні Саакашвілі порівнює з Грузією 2001-го року.

 "Я себе відчуваю зараз в Україні, як в Грузії в 2001 році. Коли я пішов з уряду Шеварднадзе, я закликав до дострокових виборів, ми домоглися тоді дострокових президентських виборів і змінили владу", – зазначив політик. Саакашвілі наголосив, що не збирається повертатися до політичної та державної діяльності в самій Грузії. "Людина не може бути на два фронти.

Я, звичайно, буду підтримувати моїх соратників у Грузії, але я чітко заявив, що як би не закінчилися вибори в Грузії, я туди не буду повертатися працювати", – зазначив він. Саакашвілі також заявив, що в нього є лише винятково громадянство України. Та зазначив, що знає багатьох політиків, які, окрім українського, мають ще й грецьке, угорське, панамське, ізраїльське, швейцарське та інші громадянства.

 На прес-конференції він також заявив про створення своє політичної партії.