Загрузка...
Загрузка...

Наливайченко зробив сенсаційну заяву: В мене є інформація, що спецслужби РФ готували вбивство…


Рішення про вбивство Олега Ляшка спецслужби РФ прийняли через допомогу, яку політик надавав українським бійцям на Донбасі. Про це екс-глава СБУ Валентин Наливайченко повідомив в ефірі одного з телеканалів, передає “Информатор“.

Передает:snninfo
«Я розповім вам історію про 2014 рік. Я був на передовій — в Луганську, і нікого, крім Ляшка з командою, не бачив там. Тільки за це йому почалися погрози від спецслужб Росії», – каже тодішній глава СБУ.

Він зазначив, що СБУ зробило все необхідне для захисту депутата. «Що зробили офіцери СБУ, якими я керував? Завели справу щодо захисту Олега Ляшка, щоб його не знищили. Я стверджую, що спецслужби ворога по ньому «працювали». Ми затримали людей, які погодилися виконати замах на нього. Таким чином Ляшко убезпечили», – зазначає Наливайченко.