Загрузка...
Загрузка...

Не можу стримати сльози: Власова звернулася до шанувальників


Українська співачка Євгенія Власова, яка потрапила в реанімацію, записала відеозвернення до прихильників

Передает:politeka
Співачка не могла стримати сліз, вона подякувала всім небайдужих за допомогу і підтримку.

«Я дуже рада з вами спілкуватися, і сказати особисто кожному величезне спасибі. Мені дуже важко стримувати сльози, бо … не знаю, може це просто ліки виходять, але насправді, серце і душа мої переповнені величезною вдячністю за те, що ви настільки … Я не знала, що настільки можу когось турбувати, що за мене може хтось турбуватися. Спасибі вам величезне за те, що ви у мене є. Я вас дуже люблю», – зазначила Власова.

Нагадаємо, про важкий стан здоров’я Власової стало відомо в листопаді. Мама співачки Галина Поплавська повідомила, що за два тижні Власова перенесла чотири операції – через наслідки хірургічного втручання і хіміотерапії вона потрапила до реанімації. Поплавська зверталася за допомогою до українців, оскільки лікування дочки обійшлося в кілька сотень тисяч гривень – гроші закінчилися.

Раніше в 2009 році співачка вже лікувалася від раку. В кінці листопада ряд ЗМІ цинічно повідомили про смерть Власової.