Загрузка...
Загрузка...

“Я сказала, що вагітна. А він сказав …”: Екс-помічниця депутата вимагає від нього визнати дитину

Відразу дві жінки заявили про те, що мають дітей від депутата Сумської обласної ради.
Передает:https://korupciya.com/


За словами жінок, які вже звернулися до суду, депутат відмовляється визнавати своїх дітей і платити аліменти. Одну з постраждалих звуть Катерина Лешукова, зараз вона проживає в Конотопі і вже півтора року сама виховує доньку. Вона стверджує, батько – Сергій Васильович Демеха.

За її словами, два роки тому вона почала працювати у чоловіка помічницею і між ними зав'язалися стосунки. Коли вона завагітніла і зайшла розмова про весілля з'ясувалося, що у депутата вже є дружина. Жінка хотіла припинити ці відносини, але Сергій не давав.

«Він і газовим балончиком труїв мене, і бив мене прямо на роботі, були свідки. Я сказала, що вагітна. А він сказав, що не дай Бог ти зробиш аборт – я тобі голову відіб'ю », – розповідає жінка.

Після того, як дитина народилася депутат з її життя зник. Катерина нарікає, що ні підтримки ні фінансової допомоги від Сергія не отримувала. Після декількох місяців, коли вона зрозуміла, що горе батько не бажає допомагати своїй дочці, вона вирішила звернутися до суду. Саме там жінка познайомилася ще з однієї постраждалою.

«Я знала про її існування, і я знала, що у Мілани є сестричка. З нею ми списалися, у неї історія теж не дуже, те ж саме, залякування », – розповідає Катерина.

Сам депутат від позашлюбних дітей відхрещується, заявляючи, що жінки цілеспрямовано намагаються очорнити його ім'я. Але ось глава міста Артем Семеніхін розповів зовсім іншу історію, за його словами депутат сам хвалився своїм потомством.

«Він мені розповідав, що у нього не одна дитина взагалі і не тільки в Конотопі. Є Златослава у нього дитина, Мілана, ще хлопчик у нього десь є. Тобто, у нього багато дітей, але не від власної дружини », – розповідає Семеніхін.

Тепер депутату належить до суду, який швидше за-все зобов'яже чоловіка пройти тест ДНК.