Загрузка...
Загрузка...

Надія Савченко: Я просто зобов'язана створити власну партію




Народний депутат України Надія Савченко в інтерв'ю для Focus розповіла про свою місію в Україні та політичні плани на майбутнє.

"Для мене значення мають лише український народ і його інтереси. Я хочу служити звичайним людям, а не владі. Для них я небезпечна, тому що мене підтримує народ", – прокоментувала колишня військова льотчиця для німецького видання передает:http://24tv.ua/

Впевненість в тому, що вона популярна серед українців, підкріплюється, за її словами, "різними поїздками".

Ці зустрічі не всім подобаються – тому мене звинувачують в тому, що я кремлівський шпигун. Я була в окупованих районах. Це територія України, і мені не потрібно питати дозволу ні в Росії, ні в Україні,
– заявила Савченко.

Безсумнівно, визнала Савченко, Росія намагається використовувати її поїздки в своїх інтересах. "Однак, якби українська сторона продемонструвала здорове розуміння ситуації і підтримала мене, у російської пропаганди просто не було б шансів. Принцип Росії в тому, щоб сіяти розбрат".

Савченко розкритикувала українську владу за те, що вона занадто сильно відстоює якісь "ідеологічні позиції, які не потрібні народу". "Коли влада відмовляється від власного народу, звинувачуючи всіх у сепаратизмі, люди перестають вірити в спільне майбутнє", – зазначила нардеп.

А свій вихід із партії "Батьківщина" Савченко прокоментувала тим, що "бореться із системою".

Я борюся з цією системою. Тому я вийшла з партії "Батьківщина" Юлії Тимошенко. Коли ти один, у тебе є твій голос – і ніхто не пропонує тобі грошей, тому що воно того не варте,
– сказала депутат.

Скандальна Савченко зізналася, що "просто зобов'язана" створити свою партію, йдеться у публікації.

"Насправді, я не люблю політику. Мені до душі моя колишня професія військової льотчиці. Але сьогодні ми – економісти, вчені, люди, які пішли з політики, – пишемо програму, розмірковуємо, якими повинні бути державні структури і економічна система, щоб Україна перетворилася в успішну країну", – зазначила Савченко.

На думку нардепа, ті, хто перебуває при владі 25 років, повинні з неї піти.

З нинішнім парламентом все одно не досягти ніяких позитивних змін,
– запевнила вона.