Стало відомо про драму з українськими літаками "Руслан" в Росії


Росія зіткнулася з практично нездоланними труднощами в експлуатації українських комерційних вантажних літаків Ан-124 "Руслан".

Про це повідомляє Комерсант.

За даними видання, в РФ намагаються налагодити техобслуговування судів в обхід українського розробника ДП "Антонов". Джерела стверджують, що стежити за експлуатацією літаків пропонується російському ВАТ "Авіаційний комплекс імені Ільюшина".

Зараз експлуатант може проводити лише періодичне техобслуговування літаків, а серйозні форми – тільки український виробник. Через кожні 4 тис. льотних годин виробник повинен виконувати процедуру продовження ресурсу. Якщо не передати функції супроводження експлуатації Ан-124 російським структурам, може зірватися подальша експлуатація кількох літаків, всього їх в Росії більше сорока. Щонайменше, два літаки не зможуть експлуатуватися через складнощі з українською стороною".

В ОАК, "Антонові", "Волга-Дніпро", Мінпромторгу і ФСО РФ на запити видання не відповіли. Джерела, знайомі з ситуацією, відзначають, що методологію огляду літака і повну документацію має тільки розробник. При внесенні змін російською стороною українська вправі обмежити експлуатацію цих суден за межами РФ, де ці літаки в основному і працюють.

Виконавчий директор російського агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв зазначає, що в останні роки гострота проблем навколо "Русланів" постійно зростала і "сьогодні немає ніяких підстав вважати, що вона може бути вирішена переговорами з українською стороною".

Як повідомляв "Апостроф", 10 липня в мережі опублікували яскравий відеозапис презентації українського літака Ан-178 для міжнародної виставки в авіасалоні Фарнборо.

У травні стало відомо, що держпідприємство "Антонов" може запустити в серійне виробництво найбільший у світі транспортний літак Ан-225 "Мрія".
Джерело Новин
Технологии Blogger.