Загрузка...
Загрузка...

Тепер не дістануть: Корбан з Ізраїлю порівняв Україну з літаком, а Порошенка з божевільним пілотом


Екс-заступник губернатора Дніпропетровської області розповів про своє життя в соцмережах. Таким чином він прокоментував недавню публікацію в журналі «Новий час», повідомляютьПатріоти України з посиланням на Національне бюро розслідувань України.

«Нещодавно побачив своє фото і статтю під багатообіцяючою назвою «Обітниця мовчання» в журналі «Новий час». Мені, звичайно, дуже приємно, що настільки популярне видання не забуває про мене. Але все ж, насмілюся внести деякі уточнення, нехай пробачить мене автор», – пише Геннадій Корбан.

Він розповідає, що знаходиться в Ізраїлі, де поправляє здоров’я. Також Корбан підтверджує причину, з якою був пов’язаний його арешт:

«Так, мені дійсно не дали можливості взяти участь у позачергових виборах, але я зовсім про це не шкодую. Більш того, зізнаюся, бути спостерігачем того, що відбувається, куди приємніше і цікавіше.

Так, я, правда, отримав деяке задоволення від того, що відомий на всю країну суддя Чаус підтвердив свою злочинну репутацію і любов до садівництва».

Корбан пояснює, що став писати рідше, так як коментувати йому по суті нічого:

«А що коментувати: війни прокурорів?, безграмотні дії політиків?, зрада друзів?.. Деякі речі здаються настільки очевидними, що в голову не приходить їх обговорювати».

Бізнесмен вважає, що збоку ситуацію видно краще і дає цікаву оцінку нинішній політиці України:

«Україна все більше нагадує мені той самий літак австрійських авіаліній, який врізався в Альпи тому, що пілот вирішив ефектно самовбитися, а другий пілот не встиг прорубати двері в кабіну».

Нагадаємо, в квітні цього року мафіозі Геннадій Корбан отримав термін умовно – 1.5 року.
Джерело Новин