Загрузка...
Загрузка...

17-річна російська модель шокувала анорексичною фігурою (фото)


Російська модель Олеся Кафельникова налякала шанувальників своїм зовнішнім виглядом.

17-річна дівчина в цьому році закінчила школу, проте, вона вже давно сама собі заробляє на життя. Дочка тенісиста Євгенія Кафельникова працює моделлю: її гонорари за одну фотосесію досягають 200 тисяч доларів. Заради такого прибутку Олеся намагається тримати себе в формі, відповідати стандартам модельних параметрів, однак її шанувальникам здається, що Кафельникова знаходиться на межі виснаження і навіть анорексії, повідомляє Корупція.Стар
Різке схуднення Олесі почалося після того, як вона уклала вигідний контракт з модельним агентством на роботу в Парижі. Тоді у дівчини виявили надмірну вагу, від якої необхідно було позбутися в найкоротші терміни. Олеся практично повністю обмежила себе в їжі, що навіть приводило до госпіталізації через виснаження. Сама ж дівчина вважає, що вона здорова людина і виглядає відповідно:

“Я вважаю, що я здорова людина. У мене зріст 175, вага 48 кілограмів. Я просто обмежую себе в їжі, намагаюся правильно харчуватися – м’ясо, рибу, я все це їм. Я обмежую себе тільки в фаст-фуді і вуглеводах, наприклад, як паста, піца, тому що я не люблю і вважаю це шкідливим”.
Джерело Новин