Загрузка...
Загрузка...

Савченко зірвала засідання комітету Пашинського, звинувативши його в корупції



Нардеп “проїхалася” по “Народному фронту” та голові комітету.
передает:http://ua1.com.ua/

Народний депутат від фракції “Батьківщина” Надія Савченко зірвала засідання Комітету Верховної Ради з питань нацбезпеки і оборони, назвавши його голову Сергія Пашинського корупціонером, передає “112 Україна”.

Наразі відомо, що на засіданні комітету обговорювався бюджет.

Нардеп зазначає, що хотіла потрапити на слухання учасників та інвалідів АТО у Верховній Раді, на яких комітет мав бути, але Пашинський затягнув засідання.

“Я не здивуюся, якщо вчора мене судили в Росії, а сьогодні мене будуть судити в Україні і спустять на мене всіх собак. Я просто гідно пройду весь цей шлях звинувачень і всього того марення, усього того бруду, який на мене ллється, і доведу вам ще раз, що я не дарма отримала звання Героя України”, – сказала парламентарій.

Також нардеп додала, що всі корупційні схеми, в тому числі в “Укроборонпромі”, пов’язані з Пашинським.

Зазначається, що на думку членів комітету, Савченко зірвала засідання, оскільки без неї не стало кворуму.

Народний депутат Юрій Береза заявив, що буде піднімати питання про виключення представника “Батьківщини” зі складу комітету.