Загрузка...
Загрузка...

Порошенко боїться Саакашвілі? Ви будете здивовані коли дізнаєтесь правду



Михайло Саакашвілі: Порошенко мене дуже боїться і намагається залишити без команди
передает:http://korupciya.com/

Саме так вважає екс-губернатор Одеси Михайло Саакашвілі, коментуючи призначення на посаду радника президента України своєї колишньої соратниці Марії Гайдар, – Корупція Інфо

«Це означає одне з двох: або Порошенко кривив душею, коли говорив, що в Одесі я був неефективний, а сам вважає якраз навпаки, що в Одесі у нас була супер команда і він хоче переманити до себе її представників, або він мене дуже боїться і вважає, що я можу йому сильно нашкодити і намагається залишити без команди», — пише в Facebook Михайло Саакашвілі.

Так само, ситуація з призначенням Гайдар, на думку Саакашвілі, виглядає не більш ніж інтрига, яка не сприяє поліпшенню справ у країні.

«А тим часом до нас приєднується все більше нових цікавих людей, навряд чи для всіх них знайдуться кабінети в АП та уряді, та й навряд чи вони туди підуть. Цих людей я готую для нашого неолігархічного уряду, який витягне Україну з трясовини і перетворить її у велику європейську державу», — підсумував політик.