Загрузка...
Загрузка...

Оце ляпнув… Саакашвілі розповів про свій зв’язок з Путіним, до такого українці не були готові



Колишній одеський голова ніяково "потролив" Петра Порошенка, який згадав людей, які "собачої будки не збудували", передає Корупція.Інфо
передает:http://korupciya.com/

В ході відвідування Харківського тракторного заводу 3 березня президент України обмовився, що люди, які "і собачої будки не збудували", дестабілізують ситуацію в країні.

– Мій друг Дональд собачі будки не будує. Хмарочоси будує, – похвалився перед присутніми в студії екс-губернатор.

В ході шоу він також втратив самовладання, почувши репліку представника фракції "Блоку Петра Порошенко" у Верховній раді Олега Барни. Той звинуватив Саакашвілі в роботі на президента Росії Володимира Путіна.

– Я не припускаю таких слів, що я поєднуюсь з Путіним. У мене немає фабрики в Росії. Я не торгую з Росією. Путін сказав, що хоче мене вбити. Ні Порошенко, ні ви не смієте мені сказати, що я працюю з Путіним. Путін вважає мене ворогом, я борюся з Путіним, – збився на крик Саакашвілі.