Загрузка...
Загрузка...

«Я ехала к родителям, брату. Не в курсе, когда вышел закон и стало всё запрещено. Когда была в Крыму, не помню», — «Яковлєва» прокоментувала заборону відвідин України


Причиною відмови в'їзду в країну стало те, що вона відвідувала Крим в 2015-2016 році.

Народна артистка Росії Олена Яковлєва розповіла, що її повідомили про заборону на в'їзд в Україну, коли вона прибула до Харкова. Новину
Передает:http://patrioty.org.ua/

 передають    patrioty.org.ua   із посиланням на українські ЗМІ.

«Я зараз перебуваю в зоні прикордонного контролю. Мене не впускають в країну, чекаю відправлення назад в Москву. Я їхала до своїх батьків, брата і іншим родичам, які живуть в Харкові», - сказала Яковлєва.

За її словами, причиною відмови в'їзду в країну стало те, що вона відвідувала Крим в 2015-2016 році. «Але я не в курсі, коли у них вийшов цей закон і стало все заборонено. Коли я була останній раз в Криму, я не пам'ятаю», - зазначила вона. Як повідомляли раніше, Держприкордонслужба не пустила в Україну Олену Яковлєву та ввела заборону на її в'їзд в країну на 3 роки, оскільки артистка відвідувала Крим всупереч українським законам.