Загрузка...
Загрузка...

Відверте визнання одруженого чоловіка, який продовжує ходити на побачення


«Я хочу зізнатися: я зустрічаюся із жінкою, але я одружений чоловік.

Передает:osoblyva
Вона неймовірна. Вона красива, розумна, кмітлива, сильна, і її віра в Бога невимірна. За матеріалами видання dobri-porady.pp.ua

Мені подобається ходити з нею разом в кафе, в кіно, на виставки і завжди говорити їй, яка вона гарна. Я не можу пригадати, коли востаннє був злий на неї хоча б п’ять хвилин. Як би не пройшов мій день, її посмішка завжди мене підбадьорює. Іноді вона робить мені сюрпризи, готує для мене що-небудь особливе. Кожен раз я просто у нестямі від щастя, що зустрів таку, як вона, незважаючи на те що я одружений.

Тобі теж варто спробувати, і ти помітиш, як твоє життя зміниться на краще. О, думав я, що жінка, з якою я буду зустрічатися, виявиться моєю дружиною?

А про що ти подумав?

Якщо ти одружений, це не означає, що життя закінчилося. Я хочу продовжувати ходити на побачення зі своєю дружиною, навіть незважаючи на те, що ми одружені. У мене не пропаде бажання постійно її завойовувати тільки тому, що одного разу вона сказала: „Я погоджусь“.

Часто я бачу, що у відносинах настає згасання із-за того, що обоє більше не намагаються кожен день заново пізнавати один одного. Продовжуючи влаштовувати побачення, ви будете кожен раз дізнаватися щось нове один про одного. Чому ж потрібно припиняти це робити? Це не повинно кінчатися ніколи.

Почуття,  зовсім як на першому побаченні, можуть з’являтися і через два роки. Із  дня в день потрібно вести себе так, як ніби ви тільки що познайомилися, і тоді кожен з вас відчує значні зміни у відносинах.

Читайте також: Розчесана Христя

Спілкування і постійна зацікавленість один одним — ось ключ до успішних відносин. Ніхто не хоче бути разом з людиною, яка не виявляє інтересу до іншої.

Я раджу тобі не припиняти запрошувати свою дружину на побачення, прагнути до цього всім серцем і зрозуміти, що побачення не закінчуються після слів „Я згоден“».