Загрузка...
Загрузка...

БОГДАН КУТЄПОВ: БОЮСЬ, КОЛИ ВИ ПОДИВИТЕСЬ МОЄ ВІДЕО ПРО ОСТАННІЙ РАНОК САВЧЕНКО НА СВОБОДІ, ТО ТУПО ПРОКЛИНАТИМЕТЕ МЕНЕ. І НЕ ТОМУ, ЩО Я ЯКОСЬ ЇЇ ВИГОРОДЖУЮ.

Боюсь, коли ви подивитесь моє відео про останній ранок Савченко на свободі, то тупо проклинатимете мене. І не тому, що я якось її вигороджую. Це неможливо, щоб я виправдовував тероризм, жертви, кров чи якихось рубанів із захарченками. Як відомо, я також не практикую закадрові начитки, щоб не дати підстав звинуватити мене в суб’єктивній інтерпретації. Лише даю героям відео говорити за себе.
Передает:http://ekoinvest.pp.ua/


Але просто всі настільки хором мішають її зараз із гамном, шо побачити її в образі людини, нехай навіть якоїсь дуже неприємної, але людини – виявиться занадто складним, шоб вписати це в інший образ всесвітнього зла, який у вас зараз склався. Багатьом із вас (на жаль, не тільки закінченим порохоботам), легше буде написати пост або комент про те, шо “от іще один ї…нувся”: лише тому, що нахабно посмів знімати її, монтувати це відео і публічно показувати те, що вийде. Такою буде ваша захисна реакція.

UPD. Чекайте, я ще навіть не домонтував. Ви ще нічого не бачили.

Bohdan Kutiepov