Загрузка...
Загрузка...

“Є ЗАПИС ТЕЛЕФОННОЇ РОЗМОВИ, ДЕ ДЕПУТАТ ЧІТКО ГОВОРИТЬ, САРМАТА СКОРО КІНЧАТЬ”: ДРУГ ОЛЕШКО РОЗПОВІВ ПРО ПОГРОЗИ САРМАТУ

Андрій Маджар, друг вбитого в Бердянську активіста і колишнього бійця АТО Віталія Олешко, розповів, як загинув «Сармат».
Передает:ekoinvest.pp.ua
«Ми з побратимами активістами приїхали до будинку Віталія на автомобілі. Нас було четверо. Там біля будинку невелика стоянка, а від неї недалеко ворота будинку. Хлопці залишилися в машині, вони укладали в сумку обладнання, а ми з Віталіком вийшли. Ми зайшли у двір, Віталік на два-три кроки йшов попереду мене. Ми пройшли хвіртку, увійшли на територію двору і відразу ж пролунав подвійний постріл у мене над лівим вухом. Мене трохи оглушило, похитнуло, я побачив, що Віталік впав. Я повернув голову в бік хвіртки, звідки пролунав постріл і побачив молодого чоловіка з бородою, який направив на мене двоствольну рушницю, але я так зрозумів, що два заряду потрапили в Віталіка: один в потиличну частину голови, а інший в спину. Я відразу ж ногою вдарив по залізної хвіртки, так як думав, що людина вистрілить і в мене. Потім за територією двору я почув ще постріли. Відкрив хвіртку і побачив, як наші хлопці зі свого легального травматичної зброї відкрили вогонь в бік «Таврії» яка виїздила, де був вбивця », – розповів Маджар.
Він також зазначив, що в загибелі Сармата був зацікавлений не тільки нардеп Олександр Пономарьов, про діяльність якого активісти розповідали (грабежі міського та обласного бюджетів, підприємства, які не платять податки, незаконно побудовані бази відпочинку, перегородивши проходи до моря).
«У нас була активна громадянська позиція щодо цього депутата. Ми постійно шарпали владу, завдяки прямих ефірів заходили до кабінетів, розкривали всі плани, і показували людям, як чиновники грабують нас і наш бюджет … Але потрібно бути дурнем, щоб конкретно стверджувати, що це тільки його рук справа. У Віталіка після війни на Донбасі на тій стороні також залишилися вороги, тому це міг зробити будь-хто », – заявив друг загиблого.
За словами Маджарово, раніше Олешко погрожували «в усній формі»:
«Наприклад, є запис телефонної розмови, де місцевий депутат Бердянської міської ради Владислав Кюрчев чітко говорить, що« Сармата »скоро закінчать, як і його близьких друзів».
При цьому Маджар з побратимами сподіваються, що «правоохоронні органи доб’ються істини і справедливості» і вірять у справедливе розслідування справи, інакше, за його словами, вони «підуть за Віталіком».
Нагадаємо, 31 липня в Бердянську застрелили активіста і колишнього учасника бойових дій на Донбасі Віталія Олешко з позивним «Сармат». За підозрою у вбивстві був затриманий боєць розформованої роти «Торнадо» Артем Матюшин.