Загрузка...
Загрузка...

“Лікарі не кажуть. Син приходить, відвідує мене…”: Пенсіонер якого збив кортеж Порошенка дав перше інтерв’ю

"Страна" відвідала збитого кортежем президента пенсіонера 87-річного Василя Мисника в лікарні, щоб поцікавитися,як його здоров'я і подробицями події ДТП.
Передает:https://korupciya.com/


Нагадаємо, Василь Олександрович тривалий час провів у реанімації. Зараз знаходиться в загальній палаті, і здоров'я пішло на поправку.

У розмові з журналістом "Страни" він посміхався і намагався триматися міцним.

"Я на дорогу вискочив. Машин не побачив. Трапився удар. Привезли сюди, зробили операцію. Зараз я відчуваю себе вже добре. Ноги відчуваю, пальці. Але скільки часу тут ще буду лежати невідомо. Лікарі не кажуть. Син приходить, відвідує мене. нам також допомагають. Грошима, наскільки я знаю допомагали "- розповів Василь Мисник в коментарі "Страні".

"Я ж не хворий вмирає людина. У лікарні за мною доглядають, допомагають. Годують мене, коли прошу Годують нормально, але без червоної ікри.

Сьогодні на сніданок була каша вівсяна і яйце варене", – додав Василь Олександрович.

Каже, що зараз він практично здоровий. Також Василь уточнив, що ніяких претензій до того, хто його збив не має.

Як повідомлялося, за фактом ДТП за участю автомобіля з кортежу Петра Порошенка, в якому пенсіонер отримав травми, поліція відкрила кримінальне провадження за частиною 1 статті 286 "Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка ним керує, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження" .

Також ми писали, що президент змінює кількість і черговість автомобілів в урядовому кортежі: зараз у нього знову дев'ять машин і реанімобіль.